CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

luni, 16 mai 2011

ODA PROŞTILOR



De-ar fi să-i luăm pe toţi la rând,
Şi actualii dar şi foştii,
Cei mai deştepţi de pe Pământ
Au fost întotdeauna...PROŞTII.

Nu te ruga la ursitoare
Să-ţi facă-n viaţa ta vreun rost,
Mai bine urlă-n gura mare :
"Iubite Doamne, fă-mă....PROST!"


De ce să tragi ca la galeră,
Să-nveţi atâtea fără rost,
De vrei să faci o carieră,
Ajunge numai să fii...PROST.

In lumea asta cu de toate,
Unde se-nvaţă contra cost,
Păcat că nici o facultate
Nu dă şi diploma de....PROST.

Avem impozite cu carul,
Dar înotăm în sărăcie
şi ce buget ar avea statul
Dintr-un impozit pe.....PROSTIE...

Ei sunt ca iarba, cu duiumul,
Să nu-i jigneşti, să nu-i împroşti !
O, Doamne, de ne-ar creşte grâul
Cum cresc recoltele de ...PROŞTI.

Si-n lumea asta răsturnată,
Unde cei strâmbi sunt cei mai drepţi,
Savanţii noştri mor de foame
şi numai PROŞTII sunt deştepţi.

Sursa; Net

12 comentarii:

silvo spunea...

Están los valores cambiados y se premia la "diversión" (O no se realmente el que), lo que hace avanzar la humanidad no se incentiva, no es esa la forma asdecuada de progreso, besos

Loredana spunea...

frumoasa poezia, desi lasa un gust amar.
iti doresc o saptamana frumoasa si sa fii inconjurata de oameni destepti!

elena marin-alexe spunea...

Nu stiu ce intamplare te-a inspirat sa scrii asta, dar te simt afectata draga mea Criss.
E plina lumea de "ei" dar stii ce e interesant? Ca trag banii la buzunarele lor si asta ii propulseaza....
PS. TE ROG SA NU-TI DORESTI PROSTIA LOR!
Fii binecuvantata scumpa mea!

Retete Culinare spunea...

Foarte dragut!

criss spunea...

Va pup pe toti :)

Elena, poezia nu e scrisa de mine.
Din fericire. n-am avut de-a face, pana acum, cu foarte multi prosti.:)

Sa aveti o saptamana deosebita :)

Anonim spunea...

SER HONESTO, ÉTICO, HONRADO, BONDADOSO, ECT, ECT,ECT, TODO ESO ESTA PASADO DE MODA. SER PORQUERÍA ES RESPETABLE. MUY BUEN POST, EXCELENTE CRITICA.
UNA BARZO

criss spunea...

Un abrazo Reltih :)...gracias

Costea spunea...

Ai dreptate...

elena marin-alexe spunea...

Amrevenit si am recitit....am ras cu pofta impreuna cu nora mea:)
Te pup scumpa mea!

Ioana V. spunea...

asa m-am distrat citind poezia asta..e superba, dar........cruda! Stii dc? Pt ca din pacate, este adevarata!!! Si dupa ce razi citind-o, te pune pe ganduri....

SpeedVet spunea...

Foarte adevarat, frumos spus...nota 10

Aeleden spunea...

Prostie are fiecare
Şi chiar şi cel mai mare geniu,
Numai că prostul cel mai mare
Consideră prostia premiu.

Unii se cred deştepţi cu carul,
Manipulând prostia lor
Şi fac statistici cu toptanul
Să-i facă proştii-proştilor.

O lume ideală-i fantezie
Şi totul pare-un vis nedrept,
Căci, într-o lume de prostie,
E tare greu să fi deştept.